Wednesday 29 February 2012

Ketawa Penawar Duka

Bismillahirrahmanirrahim...

Allahhumma solli 'ala sayidina Muhammad, Wa a'la alihi sayidina Muhammad


Hari ini saya berasa teramat kurang selesa...kesakitan terasa di sekitar perut, rahim dan pinggang. Tapi saya redha.  Memikirkan keadaan yang kurang selesa itu, saya berehat sambil mencari-cari sesuatu yang dapat melegakan ketidakselesaan tersebut. Akhirnya saya jumpa video ni, satu ceramah yang disampaikan oleh Mufti Ismail Menk..sungguh kelakar..hihihih...



Hahahah...this video really makes my day! Saya benar-benar rasa terhibur dan ia serba sedikit menjadi penawar pada kesakitan yang saya hadapi. Dalam masa yang sama, saya turut mendapat mesej yang begitu bermanfaat di sebalik penceritaan tersebut. Good job Sheikh! Semoga Allah merahmati Sheikh Ismail Menk, Amin.


"Segala Puji bagi Allah, Aku Mohon KeampunanMu Ya Allah"

No comments:

Post a Comment