Wednesday 15 February 2012

Injection Hari Ke-7

Bismillahirrahmanirrahim...

Allahhumma solli 'ala sayidina Muhammad, Wa a'la alihi sayidina Muhammad

[I] Ke Klinik

Rabu 15 Febuari...lagi suntikan HMG150IU(x2)..


[II] Muhasabah Diri



Allahu Akbar! Apakah persediaan kita untuk hari esok?

[III] Diziarahi Tetamu

Di sebelah malam, saya didatangi adik-adik Okayama yang manis. Mereka telah memberi mesej lebih awal untuk meminta bantuan saya mengenai sesuatu...Alhamdulillah, saya memang ada bahan-bahan yang mereka inginkan tu..hehehe..(berbelit-belit ayat)...Sebenarnya mereka nak pinjam beberapa pewarna makanan, jika saya ada. Emm..memang ada pun..macam-macam...maklumlah, saya memang suka mewarisi lebihan-lebihan barangan kawan-kawan yang back for good...Daripada mereka buang, baiklah diberikan kepada orang-orang yang dirasakan dapat memanfaatkannye..kan.. Walaupun saya tak mampu untuk guna kesemuanya, namun saya pasti akan ada masa di mana ia akan dapat dimanfaatkan juga, oleh orang lain;)


Alhamdulillah...murah rezeki..mereka datang membawa donut Krispy Kreme..
ternyata kedatangan tetamu itu memang membawa rahmat...


"Segala Puji bagi Allah, Aku Mohon KeampunanMu Ya Allah"

No comments:

Post a Comment