Wednesday 22 February 2012

Rehaaatttt

Bismillahirrahmanirrahim...

Allahhumma solli 'ala sayidina Muhammad, Wa a'la alihi sayidina Muhammad


[I] Selasa (21hb) Hari Tidak Bersosial

Hari ni saya ada pengajian dalam talian. Tapi badan rasa tak berapa selesa lagi setelah egg retrieval semalam. Semoga segala rasa ketidakselesaan dan tidak menyenangkan ini menjadi penghapus dosa-dosa saya, Amin.

Jadi saya buat keputusan untuk tidak menyertai pengajian dan berehat separuh penuh..huhuhu.. kenapa saya kata separuh? Sebab saya masih perlu memasak, membasuh baju dan menyapu sampah seperti biasa. Tetapi saya lakukan semuanya secara beransur-ansur. Bila penat, saya baring sebentar, kemudian bila rasa penat hilang, saya kembali melakukan rutin harian saya. Alhamdulillah, suami pun banyak membantu dan bagi sokongan..Terima kasih Suamiku :x

[II] Link Rujukan IVF

Dalam pada sela masa saya berehat tuh, saya jalan-jalan kat internet dan jumpa link nih..baguslah. Ia memberikan saya kefahaman mengenai konsep-konsep penting dalam IVF.

http://www.advancedfertility.com/ivf.htm


[III] Ilmu Dapat Harini

Ilmu akhirat;
Salah satu syarat sah solat adalah Menutup Aurat daripada 30MUD


Ilmu dunia;

Resepi Ikan Siakan Merah dari Program Menu Alam


"Segala Puji bagi Allah, Aku Mohon KeampunanMu Ya Allah"

No comments:

Post a Comment