Sunday 9 September 2012

Kelas Bahasa Jepun Kali Akhir


Bismillahirrahmanirrahim...

Allahhumma solli 'ala sayidina Muhammad, Wa a'la alihi sayidina Muhammad


[I] Kelas Akhir Bahasa Jepun

Sambil bersarapan bersama suami, saya mendengar suatu perkongsian oleh Ustaz Tuan Syed Norhisyam Tuan Padang mengenai Adab-adab Bergurau dalam IslamMashaAllah...topik yang begitu dekat di hati saya kerana saya suka bergurau...hehehe..

[II] Payung Jepun

Dah lama saya teringin nak beli payung Jepun yang unik. Tapi selama ni tak terbeli, hanya beli payung yang menjadi keperluan harian sahaja

[III] Kek Istimewa

Saya memohon bantuan teman Malaysia di sini, Kak M*s untuk membuatkan saya sebiji kek yang boleh saya katakan teringin nak makan sebab masa jamuan hari raya tempoh hari saya hanya dapat lihat dari jauh sahaja..heheh..Kebetulan, ada 2 perkara yang menyebabkan saya membuat permintaan pada teman tersebut. Pertama, saya pernah buatkan kuih untuk teman tersebut menghadiri majlis bersama kawan-kawan antarabangsa. Kedua, kerana teman itu ingin membayarnya, saya katakan tidak perlu kerana saya ingin buat konsep tukar suka sama suka, iaitu saya buat kuih dan teman itu buatkan saya kek, bersempena Hari Ulangtahun Perkahwinan saya yang ke-9 pada 17 Ogos, 7 September dan 14 September.





"Segala Puji bagi Allah, Aku Mohon KeampunanMu Ya Allah"

No comments:

Post a Comment